Winnie The Pooh
RSS

Umruki

Lilypie Kids Birthday tickers

May 9, 2011

Kemana Menghilang

salam... perbicaraan baruku bermula.... aku mencari-cari kemana hilangnya blog ku sebelum ini... http://cahaya-jannah.blogspot.com ... ku search segala macam internet yang ada tidak juga ku temui.. sedih dan pilu hatiku ini.... hilang segala aper yang aku usahakan dahulu....

Alhamdulillah, kini aku bangkit untuk membuat blog yang baru bagi meneruskan ku untuk b'dakwah kerana Allah... berada di tempat baru, jauh dari keluarga tidak membuat diriku lupa pada asal usulku... dulu diriku berada di politeknik shah alam, dekat dgn keluarga, setiap minggu aku akan pulang kerumah... kini diri di politeknik sabak bernam, jauh ke pendalaman.. sebulan skali belum tentu pulang kerumah... tapi ku bersyukur krana aku hanya belajar dalam negara sendiri lagi... tidak pada insan yang lain jauh diperantauan... Syukur Ya Allah...

aku sudah sebulan disini... Alhamdulillah, ramai kenalan baru yang kutemui, TERIMA KASIH sahabat kerana sudi menjadikan aku sahabat kalian. aku harap persahabatan kita akan berkekalan hingga ke pintu firdausi....

disini aku diberikan satu AMANAH yang aku sendiri tidak tahu adakah aku mampu tuk menjalankannya... tapi aku yakin perancangan Allah adalah terbaik untukku.. bak kata ustazah NurFaizah "anti adalah insan yang dipilih untuk amanah ini "...
aku menerima dengan penuh rasa rendah diri.. dan aku berdoa kepada Allah suapaya aku dapat menjalankan amanah ini... kepada sahabat2... sokonglah ku,tegurlah ku, bimbinglah ku disaat aku tersalah langkah... aku memerlukan sokongan kalian.... jangan pinggirkan ku jika aku tersalah... selamatkan aku....

kepada keluarga besarku di politeknik SHAH ALAM, KBMKL, KARISMA DLL... aku amat2 merindui kalian... semoga ukhwah kita berkekalan hingga ke SYURGA Allah.... Doakan ku kuat dan tabah mengharungi permusafiran ini.....

~Akrab dengan Allah, Akrab dengan Sahabat~

0 Motivater:

Post a Comment